کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی یکی از ظروف پر مصرف بوده و برای انواع غذاهای گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف این محصول در ماه های محرم و رمضان بیشتر به چشم می خورد. این کاسه علاوه بر مهمانی و استفاده در منزل در بسیاری از رستوران ها و تهیه ی غذای آماده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت خرده و بسته بندی انجام می گیرد. قیمت آن نیز هر ساله در حال تغییر است. برای آشنایی بیشتر با این مطالب و نکات کلیدی در زمان خرید این محصول به توضیحات زیر مراجعه شود.

مشخصات کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار گسترش یافته و کار مردم را آسان ساخته است. این ظروف تنوع بسیاری داشته و هر یک از آن ها کاربردهای خاص و متفاوتی دارند. یکی از این ظروف یکبار مصرف کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی می باشد. مواد اولیه ی ساخت این محصول از پلی پروپیلن (PP) می باشد. اندازه قطر دهانه ی این کاسه 170 میلی متر و ارتفاع آن 65 میلی متر است. ظرفیت حجمی آن نیز 1000 سی سی می باشد و رنگی سفید و مات دارد. این کاسه ضخامتی مناسب داشته و از استحکام لازم برخوردار است. این ظرف کاربردهای بسیاری در زمینه های مختلف دارد.

کاربردهای کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی کاربردهای مختلفی دارد که یکی از آن ها استفاده از این ظرف برای انواع غذاهای گرم و سردی همچون آش، سوپ، شله زرد، سمنو، حلیم، فرنی و غیره می باشد. ضخامت مناسب این محصول باعث شده‌تا بتوان برای انواع دسر نیز از آن استفاده نمود. در انواع مهمانی ها و پخش نذورات از این کاسه بیشتر استفاده می گردد. علاوه بر این ها از این کاسه در بسیاری از رستوران ها و تهیه ی غذاها نیز استفاده می گردد. در برخی از فروشگاه های محصولات لبنی نیز از این ظرف استفاده می شود.

مشخصات کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

قیمت کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی

همان طور که در مطالب پیشین نیز اشاره گردید امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار گسترش یافته‌است و کار مردم را از شست و شو و خشک کردن ظروف راحت کرده‌است. مصرف زیاد ظروف یکبار مصرف باعث شده تا میزان تولید آن بیشتر شود و در نتیجه خرید و فروش بالایی هم داشته‌باشد. قیمت این ظروف هر ساله در حال تغییر می باشد. در حال حاضر قیمت کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی در بسته‌بندی 100 عددی 300 هزار تومان می باشد. البته با قیمت های متفاوتی مثلا از 280 هزار تومان تا 320 هزار تومان به فروش می رسد. با توجه به تعداد هر عدد در بسته‌بندی نیز دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت آن

عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت ظروف یکبار مصرف مخصوصا کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی تأثیر می گذارند. یکی از این عوامل افزایش و کاهش قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن در ساخت و تولید این محصول می باشد. عامل دیگر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تورم ها می باشد. این عوامل سبب شده‌تا نرخ محصولات به‌صورت سالانه افزایش یابد. مورد بعدی میزان عرضه و تقاضا می باشد که در تعیین قیمت مؤثر است. فروش این محصول در مواقع خاصی مانند ماه های محرم و رمضان بیشتر بوده و در نتیجه در قیمت آن تأثیر می گذارد.

خرید کاسه یکبار مصرف پاشنه دار رنگی1000 سی سی

خرید کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی هم به‌صورت عمده و هم به‌صورت بسته‌بندی و خرده و حتی گاها چند عددی نیز انجام می گیرد. برای خرید آن ها نیز می توان هم به صورت حضوری و با مراجعه ی مستقیم به بازار و مراکز خرید اقدام به خرید نمود. در این روش از خرید می توان محصولات را از نزدیک مشاهده و با نوع و کیفیت آن آشنا شد. یک روش دیگر هم برای خرید این کاسه خرید به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد. در این شیوه از خرید نیز می توان با مراجعه به وب سایت ها و تنها با فشردن یک دکمه اقدام به خرید نمود. علاوه بر این ها می توانید از طریق تماس تلفنی با فروشندگان این محصول نیز خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم جهت خرید آن

یکی از نکات مهم در زمان خرید این کاسه و هر ظرف یکبار مصرف دیگری توجه به مواد ساخت آن است که باید تجزیه پذیر بوده و به محیط زیست آسیبی نرساند. نکته‌ی بعدی توجه به پروانه ساخت و علامت اختصاری حک شده‌بر روی محصول است. مورد بعدی کیفیت محصول است که هر چه با کیفیت تر باشد در نتیجه تحمل مواد درون خود را خواهد داشت. توجه به علامت استاندارد درج شده‌بر روی بسته‌بندی توسط سازمان بهداشت از دیگر نکات مهم است. لازم به ذکر است که در هنگام خرید حتما به تعداد کاسه‌های موجود در بسته‌بندی دقت نمایید و آن را بشمارید. گاها بسته‌بندی ها را با تعداد کم و به قیمت تمام شده‌ی محصول به فروش می رسانند.

خرید کاسه یکبار مصرف پاشنه دار رنگی1000 سی سی

سوالات متداول

1- کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی چه مشخصاتی دارد؟

مواد اولیه ی این محصول از پلی پروپیلن ساخته شده است و دارای استحکام و ضخامتی مناسب می باشد. سایز قطر دهانه ی آن 170 میلی متر و ارتفاع آن 65 میلی متر است. از این کاسه ی یکبار مصرف برای انواع غذاهای گرم و سرد همچون آش و سوپ استفاده می گردد.

2- چرا قیمت این کاسه هر ساله در حال تغییر است؟

عوامل مختلفی مانند تورم و شرایط بد اقتصادی در کشور، افزایش قیمت مواد اولیه و میزان عرضه و تقاضا در قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند و به همین علت با توجه به این عوامل هر ساله قیمت این کاسه نیز افزایش می یابد.

3- آیا می توان این کاسه ی یکبار مصرف را به صورت آنلاین خریداری کرد؟

بله، علاوه بر خرید به صورت مستقیم می توان این کاسه را به صورت آنلاین و در خانه خرید نمود.

سخن پایانی

با توجه به مطالب مطرح شده‌در این مقاله با کاسه یکبار مصرف پاشنه دار شیری 1000 سی سی آشنا شدید. این محصول یکبار مصرف کاربردهای بسیاری دارد که همین امر سبب شده‌تا به یک محصول پرمصرف تبدیل شود. از این کاسه برای انواع غذاها همچون آش، سوپ، شله زرد، حلیم و انواع دسرها مانند فرنی و ژله استفاده می شود. بسیاری از رستوران ها، تهیه غذاها و همچنین لبنیاتی ها نیز از کاسه ها استفاده می نمایند. با پیشرفت علم کار جوامع بشری نیز آسان گشته‌و استفاده از این ظروف یکبار مصرف افراد را در بسیاری از کارها مانند ظرف شستن‌راحت کرده است. همین امر نیز سبب صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در مصرف آب می گردد.

بازرگانی ناشا عرضه کننده و تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف با کیفیت و قیمت مناسب به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطلاع بیشتر در مورد کیفیت و قیمت محصولات ما با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09127159212

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *