کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف، یکی از محصولات پر مصرف در آبمیوه فروشی و کافی شاپ‌ها است. از این کاسه‌های یکبار مصرف استفاده‌ی زیادی می‌شود. این مدل از کاسه‌های یکبار مصرف باعث زیباتر دیده شدن مواد خوراکی درون آن می‌شود. این کاسه‌ها اصولا از جنس پلاستیک PP است، که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید می‌شود. این محصول از دسته محصولات یکبار مصرف کاملا بهداشتی است؛ بنابراین زمان استفاده‌ی آن‌، نباید حس نگرانی داشته‌باشید.

این کاسه‌ها، از دسته محصولات با کیفیت و کاملا شفاف است. از این محصولات برای سرو انواع بستنی، فالوده و. . . استفاده می‌شود.

مشخصات کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف، از جنس بسیار خوبی برخوردار است. این محصول از پلی پروپیلن یا همان pp درجه یک، ساخته می‌شود. قطر دهانه این کاسه‌ها حدود ۱۵۵ میلی‌متر و ارتفاع آن حدود ۶۳ میلی‌متر است و ظرفیت حجمی آن حدود ۳۸۰ سی سی است. این محصول به صورت کاملا شفاف و بی‌رنگ است و ضخامت آن کاملا استاندارد و مقاوم است.

این کاسه‌های فانتزی داری ثبت انحصاری و اختصاصی است و شبیه آن در کشور ایران وجود ندارد. پاشنه ظرف زیبایی خاصی به آن بخشیده‌است. پاشنه لیوان، علاوه بر زیبایی باعث استحکام و ثبات کاسه می‌شود.

کاربردهای کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

کاسه فانتزی شفاف، از دهانه و حجم استانداردی برای مایعات داغ برخوردار است و مناسب مصارف روزانه است. از این کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف، در کافی شاپ‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، رستوران‌ها، آجیل‌ فروشی‌ها و. . . برای نگهداری و سرو مواد گرم و سرد مثل بستنی، ماست، سوم، معجون، باقالی، سمنو، تنقلات، آش، فرنی، شله زرد و. . . استفاده می‌شود. این محصول با ظاهر زیبایی که دارد، باعث می‌شود مواد غذایی در آن بسیار جذاب و زیبا دیده شود و نظر مخاطبان را به خود جلب کند. جنس آن‌ها بسیار مقاوم است و در برابر حرارت و سردی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

قیمت کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

با توجه به جنس این کاسه‌ها که از مواد صنعتی مثل پلی پروپیلن ساخته شده است و ماده اولیه این کاسه‌ها از مواد نفتی است، به همین علت نوسانات نرخ دلار، بر قیمت گذاری این کاسه‌ها تاثیر گذار است. قیمت تمام شده ‌این محصول نسبت به کیفیت و طراحی محصول متفاوت است. اصولاً کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف، در بسته‌های ۴۰۰ به بازار عرضه می‌شود. قیمت هر بسته ۴۰۰ عددی این محصول، ۵ دلار است. که نسبت به نوع کیفیت، طراحی و وزن این کاسه‌ها قیمت عمده آن‌ها متفاوت می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت آن

اولین چیزی که بر قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است، درجه و کیفیت مواد اولیه آن است. در محصولات یکبار مصرف هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید. وزن متناسب برای این هر کاسه باید حدود ۵. ۵ گرم باشد و جنس این کاسه‌ها از پلاستیک نازک است اگر این محصولات به راحتی خم یا شکسته‌شود، باعث نارضایتی مصرف کننده خواهد شد. مصرف این محصولات در مراسم‌های خاصی مثل محرم، صفر، شعبان و. . . بیشتر می‌شود، به همین دلیل ممکن است قیمت آن‌ها در این ماه‌ها افزایش پیدا کند.

خرید کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

حتما در زمان خرید کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف، به کیفیت این محصول دقت کنید. هرچه جنس لیوان ضعیف‌تر باشد به نسبت استحکام آن کمتر می‌شود. بهترین روش خرید این کاسه‌ها از شرکت تولید کننده و به صورت عمده است. زمانی که شما محصولی را به صورت عمده خریداری می‌کنید، می‌توانید از تخفیفات خوبی بهره مند شوید. به دلیل اینکه، در این شغل هم مانند شغل‌های دیگر افراد متقلب زیادی وجود دارد، حتما بعد از خرید، تعداد کاسه موجود در یک بسته را چک کنید. ممکن است در زمان بسته‌بندی، تعداد آن سهوا یا عمدا کم یا زیاد شود.

مواظب باشید در زمان خرید و نگهداری، بسته‌بندی این محصولات باز نشده‌باشد؛ زیرا به علت اینکه این کاسه‌ها از ظروف مصرفی هستند، باید کاملا بهداشتی نگهداری شوند.

قیمت کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف

نکات مهم جهت خرید آن

در زمان خرید این کاسه‌ها به موارد مثل وزن، رنگ، ضخامت، استحکام، کیفیت، جنس و. . . دقت کنید. نوع بسته‌بندی آن‌ها باید کاملا سالم و محکم باشد. تعداد کاسه موجود در آن، با تعداد روی بسته‌بندی برابری کند؛ زیرا این موضوع باعث می‌شود مصرف کننده اعتماد خود را از دست بدهد و دچار ضرر و زیان شود.

حتما دقت کنید کاسه‌ها به راحتی از یکدیگر جدا شوند، این موضوع شاید در ظاهر بی‌اهمیت باشد ولی در باطن باعث به دردسر افتادن‌فرد خریدار می‌شود و باعث می‌شود، فرد زمان زیادی را صرف جدا کردن‌کاسه‌ها کند. در هنگام خرید این محصول حتما به پروانه بهداشتی معتبر، پروانه بهره برداری، کد انحصاری، نشانه استاندارد و. . . دقت کنید.

سوالات متداول

1- آیا این کاسه‌ها قابل شستشو هستند؟

خیر، همان طور که از اسم آن‌ها پیداست، این محصولات حتما باید یک بار مصرف شوند؛ زیرا شستن‌مجدد آن ممکن است برای فرد بسیار خطر آفرین و سرطان زا باشد.

2- تمامی کاسه‌های یکبار مصرف به صورت شفاف هستند؟

خیر، کاسه‌های یکبار مصرف از تنوع بسیاری برخوردار است، این محصولات به صورت رنگی، سفید، کدر‌، شفاف، گلدار و. . . در بازار موجود است.

3- استفاده مکرر از این کاسه‌ها ضرری روی سلامتی انسان ندارد؟

بهتر است در محصولات یکبار مصرف مواد خوراکی سرد و یا خیلی داغ سرو نشود؛ زیرا ممکن است مواد داغ با پلاستیک آن‌ها واکنش نشان دهد و برای سلامتی مضر باشد.

سخن پایانی

از کاسه یکبارمصرف چند ضلعی فانتزی شفاف برای سرو مواد خوراکی مثل بستنی، خورش، ماست، شله زرد و. . . در کافی‌ شاپ‌ها، رستوران‌ها و. . . استفاده می‌شود. این محصول کاملا شفاف و بی‌رنگ است و باید دارای ضخامت، وزن، کیفیت و استحکام متعادلی باشد. این کاسه از ظاهر زیبا و شیکی برخوردار است و دارای یک پایه جذاب است، که باعث می‌شود توجه مخاطب به راحتی به آن جلب شود.

حتما این محصول را از تولید کنندگان معتبرخریداری کنید و چک کنید که حتما از مواد درجه یک باشد؛ زیرا در آن مواد مصرفی داغ و سرد ریخته‌می‌شود و اگر از مواد بی‌کیفیت باشد، ممکن است سلامتی مصرف کننده را به خطر بیندازد.

بازرگانی ناشا عرضه کننده و تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف با کیفیت و قیمت مناسب به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطلاع بیشتر در مورد کیفیت و قیمت محصولات ما با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09127159212

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *